Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 08:10:14 +0300

Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/05593 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Kiviõli linn, Mäe 
tn 11// Turu tn 3 (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Teid kaastakse EhS § 42 lg 6 alusel 
ehitusloa eelnõu andmise menetlusse ja esitatakse ehitusloa eelnõu § 42 lg 7 
p 2 alusel arvamuse andmiseks, kuna ehitis või ehitamine võib Teie õigusi 
või huve puudutada. Tulenevalt EhS § 42 lg 9 kui arvamuse andja ei ole kümne 
päeva jooksul ehitusloa eelnõu saamisest arvates arvamust avaldanud ega ole 
taotlenud tähtaja pikendamist eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi 
ehitusloa eelnõu kohta arvamust avaldada, kui seaduses ei ole sätestatud 
teisiti.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27083056>  (menetlus nr: 
440269), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 02.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister